Artykuł

umiejętności miękkie pracowników - współpraca w zespole

Umiejętności miękkie czy umiejętności twarde – które kompetencje pracownika są ważniejsze?

Kompetencje miękkie i twarde — które z nich są ważniejsze jako umiejętności pracowników? Środowisko pracy zmienia się dynamicznie, a z każdym rokiem znaczenie kompetencji miękkich wzrasta. Czy jednak naprawdę można nazwać je nadal „kompetencjami przyszłości”? Spis treści Kompetencje miękkie i twarde pracowników — ich  wartość dla organizacji Umiejętności w każdej z grup są ważne, jednak …

Umiejętności miękkie czy umiejętności twarde – które kompetencje pracownika są ważniejsze? Read More »

Webinar PSZK – omówienie raportu z badania kompetencji organizacji i pracowników

Raport z badania kompetencji organizacji i pracowników – omówienie. Jakie kompetencje są kluczowe i jak je rozwijać? O najnowszym badaniu kompetencji organizacji i pracowników przeprowadzonym przez zespół Mindo z Tomaszem Nalewajkiem rozmawiać będzie Piotr Palikowski. O czym będziemy rozmawiać? Skąd pomysł na badanie? Kompetencje miękkie, a twarde – jakie są różnice i które kompetencje są kiedy potrzebne? W …

Webinar PSZK – omówienie raportu z badania kompetencji organizacji i pracowników Read More »

Jak działa platforma Mindo – sprawdź jak budować kompetencje zespołu i zaangażowanie

Mindo to platforma online, która pozwala organizacji na: Rozwój kompetencji organizacji i pracowników Mierzenie zaangażowania pracowników Mindo działa w sposób ciągły od momentu pierwszego użycia i pozwala na ciągłe doskonalenie pracowników i całej organizacji. Poniżej przedstawiamy kluczowe momenty w cyklu życia użytkownika platformy Mindo.   Mindo rozwija kompetencje wśród wszystkich pracowników, a nie tylko wybranego grona …

Jak działa platforma Mindo – sprawdź jak budować kompetencje zespołu i zaangażowanie Read More »

8 powodów, żeby wdrożyć Mindo w swojej organizacji

Zaangażowanie pracownika, HCM, rozwój kompetencji, platforma HR, micro-learning, Hrtech, people skills, rozwój pracownika. Tymi hasłami operujemy tłumacząc czym jest Mindo. Jednak dziś postanowiłem własnymi słowami opisać czym jest i jaką wartość generuje Mindo dla pracowników oraz organizacji. Mindo to platforma online, którą w wielkim skrócie można opisać tak: Platforma do rozwoju pracowników. To bardzo krótka wersja, …

8 powodów, żeby wdrożyć Mindo w swojej organizacji Read More »

Kompetencje pracowników, które są potrzebne w XXI wieku!

Jak pokazuje badanie 10 największych potrzeb rozwojowych firm przygotowane przez ekspertów z Akademii Leona Koźmińskiego, to nie programowanie, nie certyfikaty, a miękkie kompetencje pracowników są kluczowe dla rozwoju organizacji. To są właśnie te wartości dodane, które gwarantują sukces w XXI wieku. Czy można się ich tak po prostu nauczyć? Tak, szczególnie, że rozwijanie ich z …

Kompetencje pracowników, które są potrzebne w XXI wieku! Read More »

Zaangażowanie pracowników – czym jest, jak je mierzyć i dlaczego warto?

W ciągu ostatnich kilku lat pojęcie zaangażowania stało się bardzo popularne w polskich organizacjach. Jego używanie w różnych kontekstach spowodowało jednak, że zatraciło ono swoje pierwotne znaczenie. Także wiele firm konsultingowych posiada własną koncepcję zaangażowania pracowników i narzędzia do jego pomiaru (Bożek, 2013). W swoich raportach próbują udowodnić, że istnieje pozytywny związek pomiędzy zaangażowaniem pracowników …

Zaangażowanie pracowników – czym jest, jak je mierzyć i dlaczego warto? Read More »

Zaufanie w biznesie – czy można się tego nauczyć? Budowa zaufania w organizacji

Kluczem do zwiększenia rentowności organizacji jest wysoka wydajność pracowników. Osiągnięcie tego celu wymaga podjęcia od nas, jako pracodawców czy menadżerów pewnych działań – jednym z nich jest budowa fundamentów – zaufanie w biznesie. To ono sprawia, że pracownicy chętniej przychodzą do pracy, wykonują swoje obowiązki, ale co najważniejsze – dzielą się feedbackiem, zarówno tym pozytywnym, …

Zaufanie w biznesie – czy można się tego nauczyć? Budowa zaufania w organizacji Read More »

Microlearning. Metoda na skuteczne zwiększanie kompetencji.

Obliczono, że do przeciętnego człowieka napływa codziennie nawet 34 GB danych. Im więcej bodźców, informacji, tym ciężej przyswoić nową wiedzę. Tymczasem podnoszenie kompetencji nierozerwalnie związane jest z nauką, a zakres uwagi pracownika – jak każdego człowieka – ma swój limit. Jak pogodzić ze sobą te potrzeby, a dodatkowo znaleźć czas na zwiększanie kompetencji wtedy, gdy …

Microlearning. Metoda na skuteczne zwiększanie kompetencji. Read More »

Mindo @KISS Digital! Wnioski z pierwszego testu Mindo

83% osób regularnie zapoznawało się z technikami podanymi w formie micro-learningu, a 100% z nich zadeklarowało, że skorzystało z minimum jednego impulsu. Z KISS Digital, agencją interaktywną i softwarehouse znamy się od bardzo dawna – wspólnie robiliśmy projekty, a założyciele – Mateusz Zguda i Adam Kubiczek – to nasi starzy znajomi. Dlatego odważyliśmy się właśnie …

Mindo @KISS Digital! Wnioski z pierwszego testu Mindo Read More »

Przewiń do góry