
Co-founder @ Mindo. Entuzjasta efektywnych i zdrowych organizacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach oraz prowadząc butik doradztwa strategicznego – Qmatch. Pasjonat technologii oraz kolarstwa.
Badanie “Kompetencje organizacji i pracowników” pokazało, że 99% pracowników chce rozwijać kompetencje, a 85% uważa, że w ich firmie powinny być rozwijane kompetencje organizacji.
Trudno mówić o kompetencjach przyszłości bez wspominania o kompetencjach miękkich. Świadomość konieczności nabywania tych kompetencji wśród pracowników jest bardzo wysoka.
Jaka jest różnica między kompetencjami pracowników a kompetencjami organizacji? Na to i inne pytania dotyczące rozwoju kompetencji Tomasz Nalewajk i Ula Zając-Pałdyna odpowiadali na webinarze zorganizowanym przez Dream Employer.
Jeśli wolisz czytać niż słuchać, napisaliśmy na ten temat artykuł: Umiejętności miękkie czy umiejętności twarde – które kompetencje pracownika są ważniejsze?
Cały raport z badania “Kompetencje organizacji i pracowników” można pobrać bezpłatnie. To 43 strony pełne insightów o podejściu pracowników do rozwoju kompetencji miękkich oraz ich oczekiwań wobec pracodawców.
Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów, jak możesz zastosować Mindo w swojej organizacji, umów się na spotkanie online z naszym przedstawicielem już teraz.
W ciągu ostatnich kilku lat pojęcie zaangażowania stało się bardzo popularne w polskich organizacjach. Jego używanie w różnych kontekstach spowodowało jednak, że …
Kompetencje miękkie i twarde — które z nich są ważniejsze jako umiejętności pracowników? Środowisko pracy zmienia się dynamicznie, a z każdym rokiem …
Obliczono, że do przeciętnego człowieka napływa codziennie nawet 34 GB danych. Im więcej bodźców, informacji, tym ciężej przyswoić nową wiedzę. Tymczasem podnoszenie …
Co-founder @ Mindo. Entuzjasta efektywnych i zdrowych organizacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach oraz prowadząc butik doradztwa strategicznego – Qmatch. Pasjonat technologii oraz kolarstwa.