FAQ - najczęściej zadawane pytania

Masz pytania o działanie Mindo? Jest spora szansa, że już na nie odpowiedzieliśmy. Zanim zgłosisz problem, przeczytaj informacje poniżej. To zazwyczaj rozwiązuje sprawę i możesz szybko wrócić do korzystania z Mindo!

Mindo

Mindo jest platformą do rozwijania kompetencji miękkich (people skills / soft skills) w organizacji oraz mierzenia zaangażowania pracowników.

Z Mindo możesz rozwijać kompetencje pracowników w trakcie pracy i zmieniać nawyki w całej organizacji. To oszczędność czasu i budżetu szkoleniowego.

Platforma jest dostępna w dwóch wersjach.

Pierwsza z nich (Box) zawiera gotowy zestaw kompetencji przygotowany przez ekspertów. To zestaw, który odpowiada potrzebom większości firm.

Druga (Enterprise) oparta jest na zaawansowanym algorytmie micro-learningu. Oferuje rozbudowany moduł zaangażowania, w którym treści są tworzone na podstawie macierzy kompetencji danej organizacji.

Mindo to platforma e-learningowa, która bazuje na koncepcie micro-lerningu. Microlearning to przyswjanie niewielkich porcji wiedzy, które zajmuje nie więcej niż kilka minut. Takie regularne wchłanianie niewielkich porcji wiedzy znaczenie zwiększa skuteczność uczenia.

Mindo działa w oparciu o 3 poziomy: kompetencje, nawyki i impulsy.


Kompetencja to najwyższy, strategiczny poziom (np. innowacje), nawyki to konkretne umiejętności rozwijane w ramach kompetencji (np. aktywne słuchanie, otwartość), a impulsy to techniki, które wspierają naukę umiejętności.

Więcej o działaniu Mindo przeczytasz na stronie “Rozwijanie kompetencji pracowników”

Na razie platforma dostępna jest tylko w języku polskim, ale pracujemy nad rozwijaniem treści w innych językach.

Jasne, że tak! Micro-lerning to koncepcja, która bazuje na krótkich materiałach. Ich przyswojenie nie zajmuje dłużej niż kilka minut, a efekty… są zaskakujące!

Platforma Mindo wykorzystuje ten koncept, żeby uczyć kompetencji miękkich efektywniej, oszczędzać czas pracowników i budżety, które pochłaniają tradycyjne szkolenia.

Wykorzystujemy badania naukowe i łączymy je z technologią, stale rozbudowując nasz algorytm. Dzięki temu kompetencje miękkie w organizacji można rozwijać szybko i skutecznie.

Nie wierzysz? Umów się na prezentację demo i przekonaj się, co może zmienić Mindo.

Platforma

Sprawdź, czy Twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScriptu. Znajdziesz to w ustawieniach przeglądarki, w sekcji dotyczącej “Bezpieczeństwa i prywatności”. W ustawieniach dla poszczególnych stron dodaj platformę Mindo jako stronę, która może używać Java Scriptu.

Zweryfikuj również czy w przeglądarce nie działa oprogramowanie, które może wpływać na Mindo (np. AdBlock).

Sprawdź również, czy problem występuje kiedy przejdziesz na tryb incognito albo gdy włączysz inną przeglądarkę.

Strona nadal nie działa? Napisz na: support@mindoapp.freshdesk.com.

Opisz dokładnie problem, powiedz, w której przeglądarce występuje i jeśli to możliwe prześlij screeny pokazujące problem. To pomoże nam rozwiązać Twój problem szybciej!

Wejdź na stronę logowania: https://dashboard.mindoapp.io/login i wpisz swoje dane.

Ważne! Jeśli to Twoje pierwsze logowanie do Mindo, w mailu znajdziesz jednorazowe hasło. Zmień je po pierwszym zalogowaniu.

To nie jest Twoje pierwsze logowanie?

Sprawdź, czy hasło na pewno jest wprowadzone prawidłowo (czy zgadza się wielkość liter, czy nie ma żadnych dodatkowych spacji na początku lub na końcu hasła).

Jeśli nie pamiętasz hasła zmień je klikając w napis “RESETUJ HASŁO”.

Po zmianie hasła nadal masz problemy z zalogowaniem? Napisz na: support@mindoapp.freshdesk.com, pomożemy!

Spróbuj zmienić hasło klikając w napis “RESETUJ HASŁO”.

Jeśli Twój adres e-mail jest w bazie, otrzymasz nowe, jednorazowe hasło. Dokładnie sprawdź skrzynkę. Wiadomości czasem lubią wpadać do zakładek “Społeczności”, “Spam” lub “Oferty”.

Najlepiej, gdy dodasz adres e-mail notifications@mindoapp.io do zaufanych adresów w swojej skrzynce.

W razie problemów wyślij wiadomość na: support@mindoapp.freshdesk.com.

Dokładnie sprawdź “Spam”. Wiadomości czasami wpadają również do zakładek “Społeczności” albo “Oferty”.

Najlepiej, gdy dodasz adres e-mail notifications@mindoapp.io do zaufanych adresów w swojej skrzynce.

Wiadomości dalej nie przychodzą? Skontaktuj się z nami: support@mindoapp.freshdesk.com.

Do korzystania z Mindo wystarczy przeglądarka internetowa oraz połączenie z internetem.

Z Mindo możesz korzystać na laptopie tablecie albo na smartfonie. Nie musisz instalować żadnego dodatkowego oprogramowania.

Nasza platforma działa na systemach takich jak: Windows, macOS, iOS, Android.

Dokładnie sprawdź “Spam”.

Wiadomości czasami wpadają również do zakładek “Społeczności” albo “Oferty”.

Jeśli znajdziesz tam naszego maila, dodaj adres e-mail notifications@mindoapp.io do listy kontaktów. To powinno rozwiązać sprawę.

Jeśli nie znalazłeś wiadomości, koniecznie napisz do nas na adres: support@mindoapp.freshdesk.com.

Tak, platforma Mindo jest dostosowana do urządzeń mobilnych.

Wystarczy, że wpiszesz adres platformy w mobilnej przeglądarce i zalogujesz się swoimi danymi.

Cała treść platformy Mindo jest dostępna tylko w wersji online. Możesz korzystać z niej o każdej porze i w każdym miejscu.

Wystarczy, że zgłosisz się do nas poprzez formularz kontaktowy. Kliknij tutaj, aby przejść do strony.

Cennik

Chcesz poznać cenę platformy do rozwoju kompetencji miękkich Mindo?

Wystarczy, że napiszesz do nas przez formularz kontaktowy. Kliknij tutaj, aby przejść do strony z formularzem.

Oczywiście! Wystarczy, że zgłosisz się do nas przez formularz  kontaktowy na stronie.

W Mindo oferujemy różne pakiety użytkowania naszej platformy.

Jeśli chcesz poznać ich ceny, zgłoś się do nas przez formularz kontaktowy. Znajdziesz go na stronie “Umów demo“.

Przedstawimy Ci możliwe warianty i pomożemy dobrać najlepszy wariant dla Twojej organizacji.

Nie ma żadnych dodatkowych opłat ani ukrytych kosztów. Po zakupie pomagamy wdrożyć Mindo w Twojej organizacji i w zespołach.

Za Mindo zapłacisz przelewem bankowym. Wolisz inne formy płatności? Skontaktuj się z nami.

Wciąż masz pytania? Kontakt z Supportem Mindo
Prześlij do nas zgłoszenie z opisem sprawy. Jeśli możesz dołącz też screeny i nazwę przeglądarki, z której korzystasz.
To pomoże nam rozwiązać Twój problem znacznie szybciej.
Chcesz zgłosić problem?
Napisz na: support@mindoapp.freshdesk.com
Przetestuj Mindo

Wybierz datę w kalendarzu i umów się na prezentację, aby poznać możliwości platformy.

Tomasz Pietrzak
Tomasz Pietrzak

Jestem co-founderem w Mindo. Moim celem jest uczestniczenie w każdej rozmowie z klientem. Wierzę że ta wiedza pozwoli nam budować coraz lepszy produkt dla Ciebie.

Przewiń do góry