Case study: Wdrożenie w Bluerank – 120 ekspertów digital marketingu

Bluerank to agencja marketingu internetowego oraz  zespół 120 certyfikowanych specjalistów, którzy pracują w interdyscyplinarnych Zespołach Partnerskich. Wielokrotnie nagradzana agencja jest na rynku kilkanaście lat, jest własnością prywatną, zarządzaną przez właściela. 

Bluerank to firma świadoma w obszarze HR, a top management przykłada wagę do rozwoju people skills. Podstawą skutecznej pracy jest nie tylko specjalistyczna wiedza z zakresu min. SEO i SEM, ale – na równie istotne – umiejętność współpracy czy komunikacji. 

Wraz z zespołem HR i CEO wybrano do rozwoju dwie kompetencje organizacji:

  • Komunikacja 
  • Podejmowanie decyzji 

Badanie obecności tych kompetencji wskazało, że obie są na poziomie “średnim plus” (ze względu na poufność danych, nie możemy ujawnić konkretnych wyników). W obszarze komunikacji najsilniej występującym nawykiem okazało się aktywne słuchanie, natomiast najniższe wyniki uzyskano dla empatycznej komunikacji. Natomiast dla podejmowania decyzji, najmocniej obecny okazał się nawyk wybierania wystarczająco dobrych decyzji, a najwięcej pracy należy poświęcić nawykowi przeznaczania odpowiedniego czasu na decyzję. 

Jakie kompetencje warto rozwijać w Twojej firmie?

Przygotowaliśmy bezpłatny test,  który pomoże Ci odkryć kompetencje, które warto rozwijać  w Twojej organizacji.

Na tej podstawie Mindo rozpoczęło zwiększanie kompetencji poprzez proponowanie pracownikom odpowiednich, praktycznych impulsów. Prawie połowa pracowników ocenia otrzymywane impulsy jako przydatne lub bardzo przydatne w pracy, a najbardziej wartościowe impulsy to m.in. 

  • w komunikacji: 
    • odzwierciedlenie
    • nazywanie emocji i uczuć
    • przygotowanie gruntu
  • w podejmowaniu decyzji: 
    • matryca dobrych decyzji
    • urealnienie presji czasu
    • z kim warto porozmawiać 

Umów się na rozmowę

Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów, o tym jak możesz zastosować Mindo w swojej organizacji, umów się na spotkanie online z naszym przedstawicielem już teraz. 

Tomasz Pietrzak

Co-founder
tom@mindoapp.io

Jednocześnie Mindo badana zaangażowanie pracowników i w tym obszarze wyniki są podawane zarówno na skali ogólnej jak i w rozbiciu na zaangażowanie poznawcze, emocjonalne, behawioralne i społeczne. Zaangażowanie w Bluerank jest na wysokim poziomie, chociaż jest różne w różnych zespołach. Jednocześnie uśredniając najsilniejszy jest komponent społeczny zaangażowania, a najsłabszy behawioralny.

Dzięki Mindo:

  • pracownicy mogą rozwijać kluczowe kompetencje z obszaru people skills poprzez wdrażanie konkretnych impulsów w codziennej pracy 
  • managerowie mogą także wdrażać impulsy, ale jednocześnie mają dodatkowe narzędzie do budowania zespołu
  • HR/CEO ma wgląd w stan organizacji i postępy pracy nad wdrażaniem kompetencji

Przeczytaj podobne artykuły

Agnieszka Bożek

W ciągu ostatnich kilku lat pojęcie zaangażowania stało się bardzo popularne w polskich organizacjach. Jego używanie w różnych kontekstach spowodowało jednak, że …

Tomasz Nalewajk

Kluczem do zwiększenia rentowności organizacji jest wysoka wydajność pracowników. Osiągnięcie tego celu wymaga podjęcia od nas, jako pracodawców czy menadżerów pewnych działań …

Tomasz Pietrzak

Mindo to platforma online, która pozwala organizacji na: Rozwój kompetencji organizacji i pracowników Mierzenie zaangażowania pracowników Mindo działa w sposób ciągły od …

Przewiń do góry