Bluerank to agencja marketingu internetowego oraz zespół 120 certyfikowanych specjalistów, którzy pracują w interdyscyplinarnych Zespołach Partnerskich. Wielokrotnie nagradzana agencja jest na rynku kilkanaście lat, jest własnością prywatną, zarządzaną przez właściela.
Bluerank to firma świadoma w obszarze HR, a top management przykłada wagę do rozwoju people skills. Podstawą skutecznej pracy jest nie tylko specjalistyczna wiedza z zakresu min. SEO i SEM, ale – na równie istotne – umiejętność współpracy czy komunikacji.
Wraz z zespołem HR i CEO wybrano do rozwoju dwie kompetencje organizacji:
Komunikacja
Podejmowanie decyzji
Badanie obecności tych kompetencji wskazało, że obie są na poziomie “średnim plus” (ze względu na poufność danych, nie możemy ujawnić konkretnych wyników). W obszarze komunikacji najsilniej występującym nawykiem okazało się aktywne słuchanie, natomiast najniższe wyniki uzyskano dla empatycznej komunikacji. Natomiast dla podejmowania decyzji, najmocniej obecny okazał się nawyk wybierania wystarczająco dobrych decyzji, a najwięcej pracy należy poświęcić nawykowi przeznaczania odpowiedniego czasu na decyzję.
Jakie kompetencje warto rozwijać w Twojej firmie?
Przygotowaliśmy bezpłatny test, który pomoże Ci odkryć kompetencje, które warto rozwijać w Twojej organizacji.
Na tej podstawie Mindo rozpoczęło zwiększanie kompetencji poprzez proponowanie pracownikom odpowiednich, praktycznych impulsów. Prawie połowa pracowników ocenia otrzymywane impulsy jako przydatne lub bardzo przydatne w pracy, a najbardziej wartościowe impulsy to m.in.
w komunikacji:
odzwierciedlenie
nazywanie emocji i uczuć
przygotowanie gruntu
w podejmowaniu decyzji:
matryca dobrych decyzji
urealnienie presji czasu
z kim warto porozmawiać
Umów się na rozmowę
Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów, o tym jak możesz zastosować Mindo w swojej organizacji, umów się na spotkanie online z naszym przedstawicielem już teraz.
Tomasz Pietrzak
Co-founder
tom@mindoapp.io
Jednocześnie Mindo badana zaangażowanie pracowników i w tym obszarze wyniki są podawane zarówno na skali ogólnej jak i w rozbiciu na zaangażowanie poznawcze, emocjonalne, behawioralne i społeczne. Zaangażowanie w Bluerank jest na wysokim poziomie, chociaż jest różne w różnych zespołach. Jednocześnie uśredniając najsilniejszy jest komponent społeczny zaangażowania, a najsłabszy behawioralny.
Dzięki Mindo:
-
pracownicy mogą rozwijać kluczowe kompetencje z obszaru people skills poprzez wdrażanie konkretnych impulsów w codziennej pracy
-
managerowie mogą także wdrażać impulsy, ale jednocześnie mają dodatkowe narzędzie do budowania zespołu
-
HR/CEO ma wgląd w stan organizacji i postępy pracy nad wdrażaniem kompetencji
Przeczytaj podobne artykuły
Kluczem do zwiększenia rentowności organizacji jest wysoka wydajność pracowników. Osiągnięcie tego celu wymaga podjęcia od nas, jako pracodawców czy menadżerów pewnych działań …
Po co programiście umiejętności miękkie? Wystarczy, żeby umiał pisać dobrej jakości kod. Komunikacją i całą resztą tematów, które wymagają miękkich kompetencji, zajmie …
Mindo to platforma online, która pozwala organizacji na: Rozwój kompetencji organizacji i pracowników Mierzenie zaangażowania pracowników Mindo działa w sposób ciągły od …
Co-founder @Mindo. Psycholog organizacji, coach i psychoterapeuta. Trener, moderator i facylitator, który ma na koncie ponad 700 godzin warsztatów. 15+ lat doświadczenia w biznesie, ex-corporate, Certyfikowany trener DISC D3