Case study: Wdrożenie w Bluerank – 120 ekspertów digital marketingu

Bluerank to agencja marketingu internetowego oraz  zespół 120 certyfikowanych specjalistów, którzy pracują w interdyscyplinarnych Zespołach Partnerskich. Wielokrotnie nagradzana agencja jest na rynku kilkanaście lat, jest własnością prywatną, zarządzaną przez właściela. 

Bluerank to firma świadoma w obszarze HR, a top management przykłada wagę do rozwoju people skills. Podstawą skutecznej pracy jest nie tylko specjalistyczna wiedza z zakresu min. SEO i SEM, ale – na równie istotne – umiejętność współpracy czy komunikacji. 

Wraz z zespołem HR i CEO wybrano do rozwoju dwie kompetencje organizacji:

  • Komunikacja 
  • Podejmowanie decyzji 

Badanie obecności tych kompetencji wskazało, że obie są na poziomie “średnim plus” (ze względu na poufność danych, nie możemy ujawnić konkretnych wyników). W obszarze komunikacji najsilniej występującym nawykiem okazało się aktywne słuchanie, natomiast najniższe wyniki uzyskano dla empatycznej komunikacji. Natomiast dla podejmowania decyzji, najmocniej obecny okazał się nawyk wybierania wystarczająco dobrych decyzji, a najwięcej pracy należy poświęcić nawykowi przeznaczania odpowiedniego czasu na decyzję. 

Na tej podstawie Mindo rozpoczęło zwiększanie kompetencji poprzez proponowanie pracownikom odpowiednich, praktycznych impulsów. Prawie połowa pracowników ocenia otrzymywane impulsy jako przydatne lub bardzo przydatne w pracy, a najbardziej wartościowe impulsy to m.in. 

  • w komunikacji: 
    • odzwierciedlenie
    • nazywanie emocji i uczuć
    • przygotowanie gruntu
  • w podejmowaniu decyzji: 
    • matryca dobrych decyzji
    • urealnienie presji czasu
    • z kim warto porozmawiać 

Umów się na rozmowę

Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów, o tym jak możesz zastosować Mindo w swojej organizacji, umów się na spotkanie online z naszym przedstawicielem już teraz. 

Tomasz Pietrzak

Co-founder
tom@mindoapp.io

Jednocześnie Mindo badana zaangażowanie pracowników i w tym obszarze wyniki są podawane zarówno na skali ogólnej jak i w rozbiciu na zaangażowanie poznawcze, emocjonalne, behawioralne i społeczne. Zaangażowanie w Bluerank jest na wysokim poziomie, chociaż jest różne w różnych zespołach. Jednocześnie uśredniając najsilniejszy jest komponent społeczny zaangażowania, a najsłabszy behawioralny.

Dzięki Mindo:

  • pracownicy mogą rozwijać kluczowe kompetencje z obszaru people skills poprzez wdrażanie konkretnych impulsów w codziennej pracy 
  • managerowie mogą także wdrażać impulsy, ale jednocześnie mają dodatkowe narzędzie do budowania zespołu
  • HR/CEO ma wgląd w stan organizacji i postępy pracy nad wdrażaniem kompetencji
O autorze

Przeczytaj podobne artykuły

Tomasz Pietrzak

Obliczono, że do przeciętnego człowieka napływa codziennie nawet 34 GB danych. Im więcej bodźców, informacji, tym ciężej przyswoić nową wiedzę. Tymczasem podnoszenie …

Tomasz Pietrzak

83% osób regularnie zapoznawało się z technikami podanymi w formie micro-learningu, a 100% z nich zadeklarowało, że skorzystało z minimum jednego impulsu. …

Tomasz Pietrzak

Zaangażowanie pracownika, HCM, rozwój kompetencji, platforma HR, micro-learning, Hrtech, people skills, rozwój pracownika. Tymi hasłami operujemy tłumacząc czym jest Mindo. Jednak dziś …

Tomasz Pietrzak

Mindo to platforma online, która pozwala organizacji na: Rozwój kompetencji organizacji i pracowników Mierzenie zaangażowania pracowników Mindo działa w sposób ciągły od …

Przewiń do góry